Foto, video en vormgeving

Creatieve beelden die overtuigen

Je kunt beeld inzetten omdat het mooi is. Of omdat het iets losmaakt. Ik kies voor allebei. Met een stevige basis in gedragsinzichten maak ik visuele uitingen die niet alleen opvallen, maar ook iets in beweging zetten. Dat kan als onderdeel van een traject, of los. Weet je zelf al veel over doelgroep? Dan kan ik die inzichten vertalen naar sterke visuele middelen. Geen loze plaatjes, maar beeld dat raakt en bijdraagt aan gedragsverandering.

Wanneer dit past

  • Als je al gedragsinzichten hebt (of een duidelijk idee van je doelgroep), en die visueel wil vertalen.
  • Als je een poster, praatplaat, roadmap, infographic of fotografie zoekt die mensen voelen én begrijpen.
  • Als je geen behoefte hebt aan een volledig gedragsanalyse-traject, maar wel wil dat je uiting klopt met wat we weten over menselijk gedrag.

Wat ik voor je kan doen

Overtuigingen om trots op te zijn

Fotoproject: trots op nieuwe Nijmegenaren

Voor een fotoproject in Gemeente Nijmegen ontwikkel ik een fotoverhaal met
als doel: trots worden op nieuwkomers uit Nijmegen. Het fotoproject werd twee dagen getoond in een expositie in de Vasim.

Roadmap nieuwe werkomgeving

Voor een project binnen de Radboud Universiteit heb ik een roadmap ontwikkeld voor medewerkers. Zonder jargon en projecttermen, maar echt met acties die relevant zijn voor medewerkers. Met als doel: weerstand verminderen en stimuleren om bij te dragen.

Video: klein gebaar, groot verschil

“Studenten zitten helemaal niet op mij te wachten”, was een veelvoorkomende
reacties van servicemedewerkers. Maar dat bleek helemaal niet zo te zijn! Door studenten en medewerkers te vertellen over de grote en kleine impact dat een servicemedewerker op een dag maakt, draagt deze video bij aan het project ‘Gastvrij Radboud”: om servicemedewerkers net dat stapje extra te laten zetten. Want was bleek de drijfveer te zijn? Positieve feedback! Dus dat heb ik
extra uitgelicht.

Ook beeld dat raakt én beweegt?

Leuk! Ik hoor het graag van je.